Fersuncan Kızlar acayip halsizim evde yastıkla geziyorum resmen.Saçımı bile taramaya kolumu kaldıramıyorum 😂Bişiler yedikten sonra hemen uyuyorum😴😴 Bu arada 6+3 haftalığım.Sizde durumlar nasıl ?
Deniz2961 Fersuncan kız yat uyuuuu tadını cıkar 20 haftadan snra gorurrm Bn seni dogurup rahatlıyayım dıyrsn bu seferde bebısı emzır altını dgs saat kur kalk sarılık olmasın 2 saatlik uyku ile yine aksam olsun
Merveee277 Fersuncan ben uyuyamıyorum valla 8haftalık benim ama doktor yüz üstü ya da sırt üstü yatmayı yasakladı bende diğer türlü bir türlü rahat edip uyuyamıyorum😁
BMH Fersuncan sorma sorma ilkinde de böyleydim şimdi bu ikinci yine kafamı tutamıyorum 12+4 deyim şuanda kızımı uyutup hemen yanına yatıyorum 🤦🏻♀️
denizefe Fersuncan birde herseye aglardım 😂 kartal yavru ordegı kaptı yedı dıye agladım esım dellendi tv kapttı 😂😂
Deniz2961 Fersuncan ohhh İyı inan suan sana yazarken gece hıc uyamadm yuzum gozum sis ve basım catlıyor o yuzden tadını cıkaaaaarrr
SevCem denizefe ahhaha ben de penguenin bi tanesini etcil kuşlar yedi diye ağladım gecenlerde. Eşim şok 😂😂 kanal değişti tabi.
Fersuncan denizefe geçen gün bi vicdansız çocuğun köpeğini öldürmüş,çocuğun o anda ki üzüntüsü beni acayip etkiledi çok ağladım Duygusal biriyim şimdi daha hassas oldum 🙄
Fersuncan Merveee277 bende kendim çok tedirginim sola yan yatmak bebek için iyiymiş.o yüzden sol tarafım resmen çürüdü ama yinede uyuyorum 😴😴
Aysesare SevCem Kadın Doğuma muayene için beklerken doğumu başlamış bir kadın geldi 😂😂😂😂😂😂 annesi kocası ve bir çocuğu yanındaydı başladım ağlamaya 😂😂😂😂 eşim diyor niye ağlıyorsun doğuruyor kadın dedim 🙄
Fersuncan Kızlar kaçıncı ayda etrafınıza hamile olduğunuzu söylediniz.ben 3 ay dolsun öyle daha garanti diye düşünüyorum 🤔