cahillesohbetikestim Canım anneler oğlum 10 aylık ne denediysem olmadı su içmeyi sevmiyor. Bu ara sanki bardağa hevesli gibi acaba bu bardaktan alsam kullanır mı? Yoksa boşuna mı almış olurum malum fiyatları çok yüksek. Bir yardımcı olursanız çok sevinirim. 😊
Crescent96 cahillesohbetikestim Ben oğluma kullanmıştım tek artı yönü dökülmüyor sevdiren bi özelliği olmadı yani☺️