Ezgikrkl Birşey sormak istiyorum ben 3lü tarama testi yaptırdım sonuçlarım da çıktı acaba detaylı ultrasona giridikten sonra mı kendi doktoruma gideceğim yoksa detaylı ultrason kağıtlarını da toplayıp gideceğim bilemedim
bendiyebiriii Ezgikrkl bilgim yok ama ben olsam ayrı ayrı gösterirdim. Gerçi kaçıncı haftanız detaylıya kaçıncı haftada gireceksiniz o da önemli. Aradaki zaman az ise öyle yapın
Ezgikrkl bendiyebiriii Detaylı için yarın sıra alacağım 19+6yim sıra çok diyorlar 28inde çıkacak yazıyor sonuç kağıdında ama çıkmış ne yapacağımı bilemedim bende ayrı ayrı göstersem hepsini bilemedim