Emel_su3851 Kizlar bebeğimi 15+4 günlükken hissetmeye başladım dünde hareket etmedi bugün de etmiyor kalp atışını hissediyorum ama neden etmiyor
Busra_2 Emel_su3851 bence acil bı doktora git çünkü o karnında pıt pıt atan kalp atışı değil atar damarlar.canim
Papatyaa_01 Emel_su3851 arada öyle oluyor normal sanırım, bi gün kıpır kıpır bi gün çok az hareket ediyor benimki
Happymomeda O bağırsak harekti falandır doktora söylemiştim doktor bunu demişti İlk hamilelikte hele 15 16 da hissetmen imkansız
Busrapekdemirr Happymomeda benim ilk gebeliğim 16. haftadan beri çok net hissediyorum 17. Haftadada eşim hissetti dışardan. Karın sıklığı ile alakalı bence şuan 20. Haftadayım videosunu bile çekiyorum dışardan hareketleri çok net 😊
Emel_su3851 denizarenmom neden komik geldi ben 8 sene sonra sağlıklı hamile kaldım yanlış düşüncem olabilir
Happymomeda Yesraan bi kaç hafta sonra his edeceksin ay çok güzel Bir Duygudu karinda tepinmesi sonra da başında tepiniyor doğduğunda 🤣
Bade_13 Emel_su3851 kalp atışını bizler hissedemeyiz o şekilde maalesef iki gün fazla bi süre en kötğ yine sağlık ocağına gidin orda kontrol ediyolar kalp atışını olmazsa yine acile gidin bi daha iyi olur