Skdinc Neseeli mama ile besleniyorsa normal. Ama anne sütü alıyorsa sadece ve yeşilse doktora danışmalısınız diye düşünüyorum.
Neseeli Skdinc anne sütü sadece 4 aylık gittik doktora alerji olabilir dediler süt ve ürünleri yemiyorum ama düzelme göremedim henüz..