Kızlar sizce bu yıl erkek bebiş yılı mı yoksa kız bebiş yılı mı 💝🥰
Nrsnaozdn 2 arkadasımda hamıle bırı nısanda dogumu o kız dığerıde mayısta oda erkek :D
femme benim de Nisan da kız 🥰
Nrsnaozdn benımde temmuzda tahmınım :D daha 5+2 olduk :) bakalım ne olucak :) nasıp :)
Benim de martin sonunda kızım olucak🤗
benim çevremdekiler geçen sene hep kız doğurdu bu senede erkek sanırım
annoria benim bir kaç arkadaş erkek bir kaç arkadaş kız 😍
Benım dogumum temmuzda daha cok küçük bilmiyorum. 6+ 5
Doğumum mayısta cinsiyetimiz erkek
-Meltem123- benım dogum nısanda cınseyst kız