Minikmucizemiz_ Dün kontrolum vardı hastanede 7 haftalık hamileyim kalp atışını gördüm miniğimin dinleyebilirmiyiz dedim daha çok küçük sakıncalı olabilir kalbini yorabilir dedi 5 hafta sonra gel o zaman bakarız daha sağlıklı olur dedi
Gizmo55 Minikmucizemiz_ bazı doktorlar sakıncalı diye dinletmiyor canım ama görünmüş kalp atışı endişelenme o konuda ben ilk gittiğimde çok kısa dinledim hemen kapattık sonraki kontrolde açmadı gördük sadece sonra zaten gümgüm duyarsın ☺️