Canım ben varım..ben şuan şehir hastanesinde tedavi görüyorum 32+6 haftalık.. detaylı usg ye perinatolog bakıyo biliyosun. Burada beni takip eden dr da perinatolog.. masum kayapınar.. bi de cuma bey varmış onu görmedim o da burda, randevu alıp muayene olunabiliyorsa bir araştır istersen doktorum masum beyi tavsiye ediyorum.. ben aslında bayan doktor tercih edenlerdenim , o yüzden kendi doktorum ilk suyun az perinatologa görünmen gerek diyince bayan prof dr filiz çayan var, onu buldum, prof olduğu için 1000 lira ödeme yaptım. Olsun dedik, hem prof, daha iyi bilir filan.. sadece moralimizi bozdu, bildiğimiz şeyleri anlattı bize, kontrole bile çağırmadan yolladı.. memnun kalmadım yani o kadar para verip.. dediğim gibi şehir hastanesindekileri bi araştır, randevu alıp gelinebiliyorsa masum beyi tercih et derim ben.