dilantasdemir Doktor bugün sezeryan için gün verdi 1 aralıkta pamuğuma kavuşuyorum 🥳🤲🏻 Uygulamaya göre daha 28 günümüz vardı ama artık son 7!🎊🎉
Baharshin dilantasdemir bende Kasım 28🙏 kaç haftalık doğum olucak canım bide belden uyuşmali mi istiyorsun
280322- dilantasdemir bizim de 9 Aralık olacak inşallah. Bende belden mi genel mi anesteziyi istemeliyim bugünlerde kafayı onla bozdum 🙄
dilantasdemir Baharshin 37 haftalık olacak. Tansiyonum olduğu için büyük ihtimalle belden aşağı uyuşturacaklar.
Fatmaztrk dilantasdemir amin çok heycanli ve biraz korkutucu.l 😳 spinal mi olacaksınız sizde birde isteğe bağlı mi
dilantasdemir Fatmaztrk evet heyecan zirvede şu an 🥺 yüksek tansiyon olduğu için büyük ihtimalle lokal anestezi yapmazlar bana. Öğleden sonra anestezi doktoru ile görüşeceğim
Fatmaztrk dilantasdemir benimde bebeğim makat gelişi olduğu için spinal sezeryan için gün aldık hepimiz için hayırlısı olsun inşallah 🙏🏻
dilantasdemir Fatmaztrk amin inşallah,hepimiz sağlıkla kucağımıza alıp evimize dönelim gönül rahatlığıyla 🤲🏻
dilantasdemir 280322- ben genel anestezi istedim ama doktor uygun görmedi. Anestezi bebeğe de etki edip uyumasına neden oluyormuş. Bundan dolayı entübe etmeleri gerekebiliyormuş önermedi.
KKTCHatiralari 280322- hiç bir sorununuz yoksa panik atak tansiyon vs spinal olun tabiki en acından bebekle temasınız olur ilk temas önemli bişey hissetmiyorsunuz diyorlar yani
280322- dilantasdemir evet ya bundan çok korkuyorum bende zaten kıyamam ama kendimde bir şey hissetmekten de korkuyorum işte
bhrckkk KKTCHatiralari spinal yapıyorlar. Spinal anestezinin tansiyon düşürücü etkisi var zaten. Acil olmadıkça sezeryanları genel anestezi yapmazlar. İlk doğumumu tansiyondan dolayı sezeryan olmuştum.
dilek_balli Maşallah sağlıkla kavusaim bebeklerimize 🤲 devlet te spinal olup memnun kalırsanız yazarsanız sevinirim