Fatmakose 7 haftalıkken kalp atışını duydum bugün 8 haftalık 3 doktor baktı 3 ü de kalp atışını duymadı 1 hafta bekleyelim denildi 1 hafta sonra duruma göre kürtaj denildi tekrar kalbi atar mı böyle bi ihtimal var mı
EbruMirac Fatmakose bende 6 haftalık duydum kalp atışını 9+2 gittim kalp atışı yoktu gelişimide 8+4de kalmıştı. Direk perinatoloji baktı yoktu yine çok üzülmüştüm. Direk kürtaj dendi. Bende acaba beklesemiydik diye hep düşündüm. İnşallah senin sağlıklıdır gebeliğin. Kalp atışını duyarsın. 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
ceydaacc Bende bu durumu yaşadım yaklaşık 1 yıl önce gitmediğim doktor hastane kalmadı maalesef birşey yapmıyorlar inşallah bir mucize olur dua edin bol bol 🌺🙏