Mre Fotoğraf ekliyemedim🙈 bende hep aynı doktora gidiyordum burdan da sordum hatta erkek denildi ama yeni gittiğim doktor renkli ultrasonla baktı ve kız dedi 😀 17. Haftayı bekliyorum netleşsin diye 🙂kızı erkeği fark etmez ama insan merak ediyor işte 😂