ozgeya Zeycen ben 10’lu takımımızı kitikate markası aldım,%100 organik sade ama çok güzel.internet sitesi var bakabilirsiniz ordan da.bir de 5’li takımları andy wawa marka aldım,onlar da çok kaliteli.kaç kere yıkadım doğduğundan beri taş gibi iki markanın da ürünleri.
Hatunnn Zeycen tugbakugu_forbaby tamamen organik kumasa yapiliyor ve eline alinca kalitesi cokk belli ben yaptirdim cok memnun kaldim bakabilirsiniz instadan
Zeycen Bilge35 and wawa hiç yakından görmedim gep internetten baktım göründüğü gibi kalitelimi gerçekten. Ya kış bebeği olacak çok incecik bişey istemiyorum
Zeycen ozgeya kitikate duymuştum ama and wawa nın ürünleri daha bi albenili duruyor. Kalınlığı nasıl ürünlerin
Bilge35 Zeycen bebeğiniz kız mı. Yani hastane çıkışları hep Penye . Tabiki kalite farkeder. Andy wawa gayet güzel
ozgeya Zeycen benim aldıklarım penye ama ince penye değil,hala rahatlıkla giydiriyorum. Kış döneminde belki daha kalın ürünleri vardır,ben eylül’de doğum yaptığım için ona göre almıştım. Görsel olarak evet andy wawa’nın çok daha güzel tabi.
EmelBG Zeycen Carters ,idilbaby ,andy wawa daha vardır illaki de benim bildiğim kullanıp memnun kalan bu markaları duydum .Ben idil ,cartersden aldım genelde 🎀 Kol yaz çok farketmiyor canım genelde mevsimlik olarak üretiyorlar bizde kış bebegı olucagız uyku tulumu alabilirsin ,birde tek kalın yerıne bebeklerde 3-4 kat giydirilmeyi daha çok öneriyorlar araştırdığında sağlıklı olarak zaten 🎊
Muhammedamine Zeycen e bebekten aziz bebenin iki tane 5 li hastane çıkışını aldım biri 25 biride 30 tlydi . % 100 pamuk kaliteli yumuşacık .