Cerennnn5858 Kızlae selam 2 gün once kan verdim değerim 135 cıktı post acmıstım bugün gene kan vericem Dun ader günümdü. Dünden beri karnımın alt kısmında gecmeyen bi sızı agrı var. Yasayan oldumu normal bi durummu
Cansudinc Cerennnn5858 Merhaba aynı durumu bende yaşadım. Adet günümden bikaç gün önce başlayıp sonrasında bi hafta boyunca devam eden kasık ağrısı muhtemelen bebek yerleşme ağrısıydı çünkü doktor normal olduğunu hamile olduğumu söyledi 🌸 Kan verdiniz mi sonucunuz nedir
MaviK Cerennnn5858 merhaba , ben de yeni hamileyim düne kadar aynı sancıları yaşadım adet günlerim olduğu için bu sabah hafifledi . Yerleşme sancısı normal
Cerennnn5858 Cansudinc kasık agrım yok canım sadece karnımın alt kısmı gobek delıgının altı agrıyo bu agrı oldumu sende de. 2 gun once verdim 135 cıktı bu aksam gene vericem. Sen verdın mı
Cansudinc Cerennnn5858 benim ağrım kasıklarda daha yoğundu karnımda ağrıyor muydu hatırlamıyorum 😌adetim bi hafta geçince erken gebelik testi yaptım çift çizgi çıktı ertesi gün kadın doğuma gittim ultrasonla bakıp kese oluştuğunu söylemişlerdi