afroditt Ayssse bir yerse görmüştüm kız bebekler de 3 çizgi oluyormuş bunda tek çizgi var ondan tahmin yuruttum hayırlısı neyse o olsun
Ayssse afroditt canım cok tesekkur edrim öğrenınce yazıcam🥰❤️ Bır tane kızım olsun istiyorum diğeride erkek eheheh eşimde ayrımcılıl yapmaz sagolsun 2sene bekledıkten sonra oldukları ıcın yavrularım