Iscn yaa benim de zaten alt muayene sonrasında sancılarım başladı ama işte düzene girmiyor 😄 doktorum da “cumaya kadar doğumun olmazsa, cumartesi erkenden gel yatışını yapalım suni sancıyla doğurtayım seni” dedi 🙈 o yüzden bilemedim yaşayanlara sormak istedim 🤭