Bugun adet günüm. Dun aksam sancim oldu bilac damla kadar kahverengi leke geldi. Sonra sancim kesildi. Hic adet olacakmışım gibi sancim yok normalde adet olacağım zaten afedersiniz genital bolgede hassaslik hissederdim en ufak akinti vs hissedecek kadar hemde bu defa oda yok. Az once kan testi verdim sonuc yarın çıkacakmış. Kasıklarimda sızlama var hafifte peceteye kahverengi leke geldi. Dua edin nolur artik bekledigim şu pozitif haberini alayım 😔 ek olarak bu fenara ve catlatma ignesi kullanmıştım 😬