femme Deletedmom_79 4+2 de keseyı gormustuk doktor 3 hafta sonra gel dedı ama gorenler varmıs bızde 5+2 olduk bugun
Siyahdnz Deletedmom_79 6 hafta 4 gun su an adete gore kese gecen gun gorundu 10 gun sonra kalp atışı ıcın gideceğim bakalım geç dollenme buyuk ihtimal benımkı
bendiyebiriii Deletedmom_79 yok ben karından ultrasonla. Ama ben zayıftım. Bazen karın bölgesi yağlı olma durumda gözükmeyebiliyormuş. Eğer öyle bir durumunuz varsa geç görebilirsiniz endişe etmeyin♥️
Deletedmom_79 bendiyebiriii anladım, kilom 47 umarım sıkıntı olmadan karından görebilir alttan korkuyorum😬😊
FYumrukaya Deletedmom_79 Deletedmom_79 ben 55 kilo ile gittim görünmedi alttan baktı biraz gıcık bi olay ama 3 dk sadece
FYumrukaya 4+4 günlükken gittik ultrasonda gözükmedi alttan muayene yaptı keseyi gördü , haftya kalp atışı duymaya gidicez inşaallah
Liliales 5+3te keseyi karından ultrason ile gördü 7+3te de yine karından kalp atışını duyduk. Ama sanırım 6. Haftada da kalp atışı duyulabiliyor
anayimbenanaaa Deletedmom_79 5 haftalıkken keseyi gördük biz 6+2 de kalp atışını duyduk. Doktorum 6. haftayla beraber kalp atışları oluşmaya başlar dedi.