Fundayakut Kızlar merhaba bugün 30 haftalık oldum sağ bacağımda uyandığımdan beri bi kasılma kramp gibi bişey hissediyorum normal mi bu ?
Nur-006 Fundayakut bende 25+4 üm ve sağ bacağımda yürürken veya yatarken çok kasılma oluyor.Magnezyum eksikliği dedi doktorum ve hap verdi.Ayrıca sade sodalı asiti geçince içmemi önerdi
Fundayakut 2022bebeki Doktorum bir tane önermişti ama önceden hiç olmadı böyle o yüzden biraz korktum 😓 sabah içtim magnezyumu
2022bebeki Fundayakut Sikayetleriniz azalana kadar sabah akşam kullanabilirsiniz magnezyumu fayda görmek için düzenli kullanım önemli geçmiş olsun🤗
sahin17 Bende 28de başlamıştı özellikle tezgah başında duramaz haldeydim doktoruma anlatınca calsiyum magnezyum katkılı vitamin yazdı azda olsa rahatladım🌺
Fundayakut 2022bebeki Ya ne bilim vitamin falan kullanıyoruz ya hep sanki çok şey içince kendimi garip hissediyorum 😅
2022bebeki Fundayakut Sormayin ben de öyle daral geliyor 🤣 demir ilacını resmen pas geçiyorum iki güne bir içiyorum kabizlikta başa bela. Hayat kalitemizi düşürünce mecbur kalıyoruz kullanmaya
Fundayakut 2022bebeki Valla ben demiri düzenli kullandığım halde eksik çıktı kanda bide serum yiyorum 😅
Fundayakut 2022bebeki Canım valla hiç bilmiyorum değerim kaçtı ama doktor İnferject yazdı 2 kutu onu oldum bakalım inşallah yükselir
Fundayakut Nur-006 Ya ben sade soda içmeye çalışıyorum ama hiç sevmiyorum olmuyor yani illa bi limon falan bişey sıkıyorum içine 😅