teachervera 1 hafta boyunca geçmeyen bas agrısı, gözlerimin üstü ağrıyordu. TAnsiyon genelde 130/90 140/80 geliyordu. Normalde 110/70 olurdu tansiyonum. Gözlerimde bi anda pullanma oldu. Flaş açıp tutmuş gibi , avizeye güneşe çok bakmış gibi böyle 2 saat boyunca geçmedi. Ara ara devam etti.