Kizlar 20 haftaligim 3 gündür kasiklarimda feci agri oluyor bugun doktoruma yazdım kontrole cagirdi inşallah hersey yolundadir korkuyorum da geçen hafta monurol ve donaxly fitil kullandım enfeksiyon sebepli yüreğim ağzımda 4 gebelik kaybım var korkuyorum