Ben hashimoto hastasıyım. Benim de prolaktin devamlı yükseliyodu. En son 59 du. Endokrin doktorum ilaç tedavisi önermişti. Onunla geçmezse hipofiz bezi mr’ı isteriz demişti. Ben ilacın yan etkilerinden korkup başlamadım. Nasıl oldu bilmiyorum ama4 sene boyunca hiç düşmeyen değer 3 ayın içinde kendiliğinden 20 ye düştü. 🤭 öylelikle tüp bebek tedavisine başlamıştım 😘