ebruserdal Bir ay boyunca hiç aksatmadan doğum kontrol hapı kullanıp hamile kalan var mı yada olur mu ben her gün aynı saatte içiyorum aksatmadan
Beyza44 ebruserdal Yasmin kullandım 1 yıldan fazla ilk zamanlar çok düzenli kullanım bırakmaya yakın unuttuğum oluyordu her akşam aynı saatte de içmedim gece yatmadan aklıma ne zaman gelirse içtim biraktiktan 5 ay sonra da hamile kaldım ❣️
A_syma ebruserdal 2 bucuk yil hap ile korundum. 9 ay cerazette ( adet gormedim ) Ay yasmine basladik adet gormeye basladim. Ilaci biraktiktan 3 ay sonra ilk korumasizda hamile kaldim.
designermoms ebruserdal ben mayıs sonu kürtaj geçirdim doktorum yazz önerdi 3 ay kullandım her akşam 21:30da içiyordum bıraktım 2 3 hafta sonra hamile kaldım ilaç koruyor yani
Summerwine ebruserdal bana doktor imkansıza yakın olduğunu söyledi.2 sene yazz kullandım bir ara ara gecikmelerim oldu stres kaynaklı ya da başka sebeplerden olabiliyormuş oyle
ebruserdal Beyza44 bende yazdım kullanıyorum 1 ay hiç aksatmadim dün de hapim bitti ama adet olmadım bnde saat kurdum her gün akşam 9.30 da iciyorum
ebruserdal Sevimefealp bnde yazzz kullanıyorum saat kurarak ama olmadım daha korkuyorum hamile miyim diye
Beyza44 ebruserdal daha çok yeni baslamissiniz ilaca ben ilk başladığım da ilaç bittikten 3 gün sonra regl oluyordum sonra 4 güne çıktı büyük ihtimal dizinde o şekilde olacaktır