Hatırlar mısınız bilmem geçenlerde bir isim postu açmıştım. İlk oğlunu kaybetmiştim adı Ömer hamzaydı. Hamza ismini farklı bir şekilde yine kullanmak istemiştim yine oğlum olursa. Dün çok kesin olmamakla birlikte doktor erkek olabilir dedi iki kere ama çok net göstermedi.
Bir kaç kişiden vefat eden çocuğun isminin başka çocuğa konulması hakkında çok iyi şeyler duymadım o yüzden de Hamza isminden vazgeçer gibi oldum. Anlamı gerçekten güzel olan isim önerilerinizi bekliyorum. Günümüzdeki gibi çok çok modern isimler sevmiyorum.