5 haftadayım aynı durumdayım kanama var kesenin altında ve az da olsa kanamayı görüyorum maalesef yatıcaksın dedi doktor,ilaç ve 2 günde bir iğne oluyrum ne kadar sürer hiç bir fikrim yok Allah sağ salim kucağımıza almamızı nasib etsin gecmiş olsun hepinize 🙏🏼