Yagmurns1 kendi sancından farkı yok, zaten 6cm açılmaya kadar ben bir şey hissetmedim 6cm den sonra acısı geliyor ama hem epidural yapıyorlar hem de zaten doğum başlamış olduğu için sonrasında hatırlamıyorsunuz bile doğuma nasıl girip çıktığınızı 😂 ben 6cm den sonra 10cm e kadar beklememe rağmen bi-iki saat sonrasında doğum yapmıştım. Sabah 9-10 gibi yatışım yapıldı 5 gibi de doğum yaptım yani öyle anlatılanlar gibi suni sancı yiyip 18 20 saat sancı çekmedim çektiğim sancı sadece doğum öncesi bi iki saatlik sancıydı yürüyerek girip yürüyerek çıktım doğumhaneden 🤷🏻♀️