Ay canım yaaa, ne talihsizlik olmuş. Ama önemli olan yavrucuuun yanında sağlıklı ya, budur.. her vücut her doğuma farklı tepki veriyor bence.. tabiki normal doğum şartlar elverşyorsa en sağlıklısı ama emin ol normal doğum yapıp her doğumunda başka acı türlü acı çeken var, yani 1. Zordu , 2. Daha da zordu , diyen veya ilki çok kolaydı ikincide öldüm resmen , hani ikincilee kolay doğardı diyennn.. Yani nasip olur da bi daha sezeryan olursan onda bambaşka olabilir her şey, tabi sen şimdi yanındakine odaklan her şey çok yeni😉..Rabbim sağlıkla büyütmeyi vatana millete hayırlı evlat olarak yetiştirmeyi nasip eylesin. Amin😘