Dilaam canım üşütmüşsündür sistit olabilir takip et benmde 5 6 gün önce idrar yaparken agrı sızı oluyodu ve çok sık gidiyodum en son 1 2 kere pembemsi leke geldi sonra hiç olmadı. bol su iç üşütme dikkat et. Tabiki benim yaşadığım şey olmayabilir allah korusun onuda sen takip edip ona göre sabah doktora gidersin