Nadide-_- Arçelik 920 kwm kullanıyorum çok büyük rahatlikmis evde ki toz pislik bitti resmen biter bitmez makinadan cikartirsaniz o sıcaklıkla elinizle düzelttiniz kıyafetler ütü istemiyor ama gömlekleri ve pantolonları yine de ütülemek gerekiyor elektirik faturasını da etkiliyor ister istemez doğru ayarda kurutursaniz çekme cipranma da yapmıyor ❣️