Nmhrkl Kızlar beta testim 1909 çıktı. Programa göre 4+4 günlük ama kana göre 3 haftalık. İki gün önce kese görünmedi. Dün kan verdim bugün ki sonuç böyle. Kese ne zaman görünür bu durumu yaşayan buna benzer yaşayanlar var mı acaba
AnneAdayiiiiii Nmhrkl kana göre nasıl oluyor ki .benim reglimden bir gün önce kanda 17.38 çıktı kaç haftalık oluyor mesela
ogrencianne35 Nmhrkl nasıl bu değere göre 3 haftalık olduğunuzu söylüyorsunuz Gebeliğin 3. haftasında 5-50 mlU/mL Gebeliğin 4. haftasında 5-426 mlU/mL Gebeliğin 5. haftasında 18-7.340 mlU/mL Gebeliğin 6. haftasında 1.080-56.500 mlU/mL 4+4 yani 5.haftadasınız 6 haftada kese göründü 7.hafta da kalp atışı duyuldu
Nmhrkl AnneAdayiiiiii benim regli tarihim 18 Ekimdi olmam gereken. Ama ben 14 Kasım’da kan verdim beta değerim 24 çıktı. Adetime 4 gün kala erken gebelik testi yapıp kan vermiştim. Şuan ilk kan vermemle 24 dün ki kan sonucuma göre de 1909 çıktı
ogrencianne35 AnneAdayiiiiii Gebeliğin 3. haftasında 5-50 mlU/mL Gebeliğin 4. haftasında 5-426 mlU/mL Gebeliğin 5. haftasında 18-7.340 mlU/mL Gebeliğin 6. haftasında 1.080-56.500 mlU/mL
Nmhrkl ogrencianne35 ben kağıtta ne yazıyorsa onu söyledim. Gördüğünüz gibi soru ve bilgi paylaşımı yapıyorum. Nasıl söylersiniz diye bir üslubu kabul etmiyorum. Bu kadar açıklayacak ve herşeyi biliyorsanız burda işiniz ne. Resim yükler size gosterirdim de sizin için uğraşmaya değmez
ceydaacc Kana göre hafta belirlemez ulturasonda ölçüm yapılır kesenin görülebilmesi için Bta 3000 yada 5 haftalık olmanız gerekli Altan 4.haftalarda görülüyor diye biliyorum ama net bir şekilde 5. Haftada görünür🌺
ogrencianne35 Nmhrkl nasıl söylersiniz diye size çıkışmıyorum ben bu değere göre nasıl 3 haftalık diyorsunuz diye soruyorum çünkü değeriniz düşük değil 159la gebe olduğunu öğrendim 4 haftalık denildi ki regl olacağım gün kan verdim dr hatta 2 gün sonra tekrar kan verelim artışa bakalım ddi artış yükseldi agrin kanama olmazsa 6 yada 7 hafta da gel ddi agrım olduğu için 6.haftada gittim kese göründü ve boştu bir hafta sonra gittiğimde de kalp atışı duyuldu size çıkışmıyorum yani ne haddime çıkışmak sizi tanımıyorum etmiyorum bende yardımcı olmaya çalışıyorum sizin de uslubunuz çok sert uğraşmaya değmez diyorsunuz gebelikte kadınlar alıngan oluyor yanlış anlaşılabiliyor allah gönlünüze göre versin sağ salim kavuşursunuz inşallah
Belh1311 Nmhrkl Nmhrkl canım daha çok yeni, beta değeri 3000-4000 arasına çıkmadan kese çok görünmüyor doktorum öyle demişti, 5+1 de ben keseyi gördüm. Kalp atışı da genellikle 6. Veya 7. Haftada duyuluyor, stres yapma