b_senell33 34+5 sürekli karın ağrım var ve akşamları bazen ikindileri sancım oluyor bıçak çevirirler gibi karın ağrım sürekli sizdede öylemi bazen gerçekten Doğum olucak sanıyorum
[silindi] b_senell33 gaz sancısı olabilir canım sen yinede doktoruna danış bende 34+2 haftalığım gaz sancısı olduğunda genelde öyle oluyor
b_senell33 Masal53 doktora söyledim 2 hafta önce o sancı değildir dior umursamıyor🙄 nst ye bile sokmadı 36 haftada kontrolüm var girince söylicem tekrar sancım ağrım çok oluyor nst ye de soksun benim doktorum Allah’a emanet doğurtucak umrunda değil 🙄
b_senell33 [silindi] gazımıda çıkarıyorum nasıl oluyor anlamıyorum birden bire karnımdan kasıklarıma bacaklarıma dökülüyor halim canım kalmıyor 1 saat 1 buçuk saat sürüyor en uzunu sonra geçiyor doktora söylüyorum o sancı değildir dior 😏 Allah’a emanet doğurtacak galiba
Senay1 b_senell33 sancı bir saat gelip gitmiyor ama canm gaz sancısı olabilir ne kadar cıkarsanda çünkü doğum sancısı cok başka bişey iki dakika da bi agrı geliyor ama fena yani ve bu hep sürüyor bir doğum yaptım ikinciye hamileyim