Merhaba hanımlar 27 aylık oğlum var ayakta sallanarak uyuyur malasef. Ona bile uyurken hemen uyuyamiyor çok sallıyoruZ😩 ve o kadar sallamaya birde gece uyanırsa 2 3 saat tekrar uyumuyor bu bizi aşırı yoruyor artık. Bir yaz boyu da böyleydi tam geçti diyoruz yine yapıyor büyüme atağı mi nedir bilmiyorum Birde yenidoğan bebeğin oldu ki yani kafayı yicem az kaldı. Bu durumu yaşayan varmi