Kızlar merhaba ben 5+2 de kontrole gitmiştim beta kaçtı bilmiyorum karından ultrason ile 10.46 mm kese göründü doktorum kese görünümü güzel yeri olması gerektiği gibi 15 gün sonra kalp atışı için bekliyorum dedi. Ama ben burda postları okuyorum çoğu kişi 5. Haftada kesede bebeği de görmüş ben bunları gördükçe panik oldum boş gebelik olabilir mi acaba 🥺