Aynı durum bende de var hatta servis bile çağırdım bu makina neden bardaklarımı böyle yapıyor diye , denemediği şey kalmadı ne yaptıysam olmadı komple bardaklarımı değiştirdim yeni bardaklarımda da oldu. Artık o lekelerin çizik olduğunu düşünüyorum çünkü ne kadar yıkasam da geçmiyor, kireç diyenler oldu ama kireç olsa çıkardı. Daha düz, desensiz ve büyük bardaklar tercih edin demişti serviste gelen kişi. O tarz bardaklarım da var onlarda da aynı durum söz konusu. Ben de burada bekleyeyim belki bir çaresini bulan olmuştur 🙆🏼♀️