Sedamete Arkadaşlar şimdi geldim acilden çok şükür gebelikle alakalı bir şey çıkmadı ama dün akşam 5-6 gibi solumda bir ağrı kesin gaz sıkışması hala ne gaz çıkarabildim ne de ağrım dindi ne yapıyorsunuz böyle durumlarda
gucluanne80 Sedamete benim adet günüm 1 kasım bekliyorum daha ama dün de bende aynısı oldu sol göbek deliğimin kenarı gaz sokulması diye düşündüm bende ılık su için kayısı yiyin sabahları aç karnına benim halen biraz var
zgih765 Sedamete Ben çocukluğumdan beri başıma gelir maalesef bana en iyi gelen şey yürümek hareket etmek oluyo öyle çıkabiliyo çok gçmiiş olsun
Sedamete zgih765 bende çocukluğumdan beri gaz sancısı yaşıyorum ama sıcak duşa girerdim o zamanlar geçerdi ama şu an onu yapamam bugün biraz daha hareket edeyim o zaman teşekkür ederim
zgih765 Sedamete Aynen sıcak da iyi geliyo da bilerek söylemedim kuzum yürü canın acısa bile bi de sağa veya sola yatmak rahatlatıyodu dur bakiyim googledan
Sedamete zgih765 gece sabaha kadar yaptım bunları hala yapıyorum kuzum çocuk büyüdü galiba yer kalmadı diye düşünüyorum artık