miranmomsss Eldgrn önde oluncada adet tarihini bekliyor benimde iki hafta önde ama beklemek gerekiyormuş sonlara doğru öğrendim bendeee..
Elifkorler_16 Bize daha 48 gün var uygulamaya göre ama doktorun söylediği tarih 29 aralık bakalım hayırlısı 🙏🧿
Elifkorler_16 Bsra12_- ya ne güzel 🥰 benim ilk 4 ayda 17 ocak sonra ki 6. Ayda 7 ocak geçen haftaki kontrolümde de 29 aralık dedi bekliyoruz bakalım ne zaman gelicek 😂🌸
Eldgrn miranmomsss geç döllenme belki diyorum yakalar 2 hafta kadar geç döllenme 8 günü yakaladı şuanda
kuubra1234 Hepimiz sağliklica kucagimiza alalim inşallah yavrularimizi😍bebek isteyenleride unutmayalim dualarimizda
kuubra1234 Birannebebek bende bu gunlerimi özleyecegimi dusunuyorum. 12 yil bejlemistim bu duygulsri yasamayi hissetmeyi🥰