Bugün için ikili tarama testi istemediğimizi söyledik çok şükür ense kalınlığı da normal geldi ama down sendrom da tek belirti malesef ki ense kalınlığı değil yine de tarama pek düşünmüyorum ileriki zamanlar da fikrim değişir mi bilmiyorum 🤷♀️ sizlerin bu konuda fikirleri neler??