guluzarozgenc epilepsi bende de var spinal olamıyoruz diye biliyorum. Lamictal kullanıyorum önceden keppra ve topamax kullanıyordum gebelikten beri hiç atak olmadı. Ki zaten gebe olduğumu fark etmeden bu ilaçları da götürdüm. 😔
Şimdilik normal istiyorum ama erken doğum riskim var diye strese giriyorum ataklar geldi gelecek gibi...