Momdiary Belimin sol bölgesinde dünden beri hafif bir ağrı var ve bu sabah kahverengi akıntı geldi kötü bir şey olabilir mi? Ya da daha önce bu dönemde aynı durumu yaşayıp sorunsuz atlatanınız var mı
Mom-babyyy Momdiary acile ya da doktoruna git benim 12 haftada olmuştu tam randevu günüme doktorum direk progestan vermişti
Turkan9393 Momdiary bende 7 haftalık hamileyim. Aynısını yaşadım ve bir hafta dinlenme artı progestan içmemi söyledi. İçiniz rahat etmesi için bence bi doktora acilen görünün 🙏 Sağlıkla kucağımıza alırız inşallah bebeklerimizi 🙏
Hmd_tryki Momdiary benim 11. Haftada başladı nerdeyse 13 haftam bitecek hala devam ediyor. Doktorum iğne yaptı iki kere bekliycez diyor. Çok zor bı durum. Doktorunuza gidin bilgi alın derim. Ben 7/24 yatiyorum
Mom-babyyy Momdiary evet ilk 3 ay zaten düşük tehliken vardır her gebe gibi benim sadece bir gün içerisinde 2 defa falan leke gördüm sonra ilacı içtim bir daha da olmadı
Turkan9393 Momdiary inşallah 🙏 ama gönlünüzü ferah tutun. Her şey Allahtan 🙏 benim doktorum çok güzel bir şey söyledi eğer sağlıklı ve güçlüyse onu hiç bir şey yıkamaz 🙏🥰
Momdiary Turkan9393 ahh ne güzel bir söz söylemiş okurken gözlerim doldu. Rabbim sağlıkla kucagımıza almayı nasip etsin
Momdiary Mom-babyyy evet giderek rengi koyulaştı sistemin açılmasını bekliyorum bugün doktora gideceğim ilk iş
yagizegemom Momdiary aynı haftada benimde olmuştu hemen acile gitmiştim çok şükür bi sıkıntı yoktu kalp atışı gayet normaldi kesede bi sıkıntı yoktu 🙏🏻ve ben gittiğimde alttan muayene olmak istemiyorum demiştim önce kalp atışlarını duydum bi sıkıntı olmayınca ordan bakmaya gerek kalmamıştı
Glsacar32- bende ilk gebeliğimde aynı durumu yaşamıştım düşük tehlikesi sebebiyle progestan başlanmıştı sizde hemen gidin Allahın izniyla hiç bişey olmaz
Gamzecem Momdiary geçmiş olsun öncelikle benimde 9. Haftada başıma geldi çok şükür ultrason da bakıldığında bir kanama alanı vs yoktu 1 gün sürdü lekelenmen zaten şuan 11. Haftadayiz 🥰