Merakli_anne Erzurumda detaylı ultrasona giden var mı? Nerde yaptırdınız? ne kadara yaptırdınız? ücretsiz yapan yer var mı?
Bebeginehasret Merakli_anne ben universiteye gittim normal radyoloji ucretsiz bakti ama 3 dk bile surmedi doktorun odasinda daha cok kaliyorum memnun kalmadm hic ihsan doruya tekrar randevu aldm 650 tlye ilk cocugumdada gitmis cok memnun kalmistm
Mrvvztss Merakli_anne Kesinlikle İhsan Doru yu tavsiye ediyorum . Yaklaşık yarım saat kadar sürüyor gerçekten tüm detaylara kadar bakıyor ve çok güzel bilgilendiriyor
SmrBkrci 300 liraya üniversitede arastırmada bakıyorlar. Bide yıldızkentde ihsan doru var yanlış bilmiyorsam en son 650 liraydı özel klinik o. Ücretsz bakan yer yok malesef
KumsAlyaa Bebeginehasret Bende üniversitede yaptırdım 10 dk sürdü sadece kolu bacağını gösterdi yüzünü gösteremedi çünkü gömmüş dedi ne cinsiyet söyledi ne kilo ne boy normal diyip kağıt verdiler sadece başta bende İhsan doruya gitmek istedim de işte fiyattan ötürü maalesef ama çevremde kime sorduysam araştırma hastanesine gitmiş ve benim gibi kısa sürmüş
Bebeginehasret KumsAlyaa ewett benm girmemle cikmam bir oldu eşim şok oldu hatta ultroson fotgrafi yüz hic bakmadi bile cinsiyetini gostermiyo dedi sasirdm hatta ordan ciktm doktoruma gittim cinsiyetini net olarak soyledi yuzunude gördum universite bekleme ye degmez gercktn
Betulaa Ben metin ingeç hoca ya gittim 600 700 tl civarında, memnun kaldım , organlarını falan tek tek söyledi, fotoğraflar ve birkaç sayfalık rapor verdi kadın doğumcuma vermem için.
-Dyg- Merhabalar karstan organ taraması çin erzuruma gelicem metin ingeç yada ragıp atakan alı önerdiler randevu nasıl alınıyor üniveristede ya da özel muayene için acaba kaç gün önceden almak lazım bilen varsa yardımcı olabilir mi ?