Benimde ilk gebeligimde cikti o zaman 4- 5 arasi değişiyordu doguma kadar düzenli ilaç ve tahlil yapildi dogumdan sonra hic baktiramadim ilacida icmedim bebegim 6 bucuk aylik ve ben ikizlere hamile olduğumu öğrendim direk tahlil verdim ve tsh degeri 10 cıktı direk yuksek dozla basladik 1 ay sonra tekrar tahlil verip degerlere bakilcak