Saliha58 20+6 haftalık hamileyim idrardan sonra pembe lekelenme oldu korkulacak bi durum varmıdır acaba
tbakyavtr Saliha58 canım hamilelikte lekelenme normal kabul edilmez doktoruma sorma şansın varsa sor yoksa en yakın sağlık kuruluşuna gözükmeni tavsiye ederim