İyi geceler hanımlar . 33 haftalık gebeyim göbek deliğimin hızasında sağ tarafta ara ara agrım oluyo yani ağrı da değil batıyo anlık nefes bile zor alıyorum sonra geçiyo kasılma gibi bişey de değil doğum ağrısı olduğunu da sanmam başka hiç bi yerimde ağrı yok sizce neden olur ya varmı böyle bişey yaşayan 🥹🥹