Anneyimmm34 hiç uğraşma ben de ankaradan İstanbul’a aldırmıştım eşim asker ailemin yanında doğum yapacağım için sağlık ocağına gidiyorsun doktora durumdan bahsediyorsun onlar sana form veriyor dolduruyorsun ve kaydını alabiliyorsun ben de e nabızdan alamamıştım dolu gözüküyordu ama doktor yardımcı olmuştu sağolsun.