İyi ki Hollanda’da hamile değilmişim dedim başta bi okurken , ciddi sabır ister gibi düşündüm ama bi yandan da şöyle düşünün burda her ay ultrasona giriyoruz bazrn gerçekten gereksiz endişeler ile eve gelenler oluyor işte yok bebeğin şurası şöyle burası böyle deniyor aonra onun öyle olmadığı ortaya çıkıyor anne sonradan bi nefes alıyor ama yaşadığı korku yanına kalıyor . Sadece Hollanda değil Almanya’da da durum benzer diye düşünüyorum adamlar detaylıyı zorunlu kılıyor senin instiatifine bırakmıyor en gerekli şeyler yapılıyor gerisi kurcalanmıyor bir sorun olmadıkça sanki . Bilmiyorum bu açıdan da bakmak lazım. Siz şimdi bu platformda bebeklerini istediği zaman gören her ay kal kg almış bilem anneleri görmeseniz belki size de normal gelecekti ordaki sistem ordaki her hamile gibi bir gebelik süreci olacaktı 🙃