Ipeksu Kızlar 1 haftadır kaloriferler yanmıyor klimada yatmak zorunda kalıyoruz oğlumla mahvolduk sürekli burnumuz tıkalı sürekli öksürür haldeyiz ve malesef ki astım hastasıyım 2 yıldır tetiklemiyordu ama klimada yatmak zehir edici gençliğimin hastalığımın psikolojisi getirdi.. Lütfen güzel hava nemlendiricisi kullanıpta çok memnun olduğu marka varsa lütfen yazabilir mi hemen sipariş edeceğim uykusuz gecelerimiz için Önerileri olanları bekliyorum ❤️
Diylia Nasıl birşey arıyorsunuz bilmiyorum ama trendyol da uygun fiyatlı olanlar var hem gece lambası hem nemlendirici eğer odanız küçükse işinizi görür.Ama daha iyi birşey istiyorum diyorsanız büyük makineler de var tabi https://ty.gl/oat7zbrykq
Elveda96 Valeria merhabalar bende bunu çok araştırdım ama alttan akıtma yapıyor diyor çoğu kişi o yüzden kararsız kaldım sizde öyle bir sorun oldu mu acaba
sayre Merhabalar, ben xiaominin hava nemlendiricisini aldım, haznesi büyük gece boyu full açık tutabiliyorum ayrıca 3 modu var, 1. modda nem az %45 lere çıkabiliyor. Ben çok memnun kaldım tavsiye ederim Ipeksu