Smyrgnk Kızlar sezeryandan sonra büyük tuvaletinizi ne zaman yaptınız ? Yada yapabilmek için neler yapılır ?
denizefe ben ucuncu gun yapmıstım keokusan dıkıslerım acıcak dıye ama hıc acımadı hanı ıkınırsam falan krnm agrır dıe korkmustm