aogoya dört beş gün önce ben de aynıydım senin gibi 36 haftalığım öldüm sanki bel ağrısından hiçbir şekilde geçmedi ağladım saatlerce sonra daha fazla dayanamayıp doktora gittim yalancı sancı çıktı bir de çocuk doğum pozisyonuna geçiyormuş dönüyormuş yani ikisi bir olunca ölümden döndüm sanki 2 saat düzensiz sancı ve bel ağrısı çektim ama o bel ağrısını anlatamam sana öldüm öldüm dirildim resmen ondan birkaç gün sonra da yataktan kalkamadım ağrıdan kımıldayamadım olduğum yerde ağladım ağrıdan yalancı sancılar başladı doğum yaklaşıyor bebiş büyüdü her şeyi güzel mide bulantısı 6 ay çektim ona da razıyım da bel ağrısı bitirdi beni 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️