PapatiA Nurellaaaaaa benım çok acıyordu lansinoh sürdüm devamlı bırde soğan sür dediler onu da yaptm hemen geçti
MinnieMouse Nurellaaaaaa bebek tam kavrayamazsa çok canın yanar. Hem bebek meme reddi yaşar hem yara olur. Ona dikkat et canım. Ben lansinoh hiç denemedim ama gümüş kapak ve incia göğüs ucu kremi kullandım. Sadece bir hafta alışana kadar sızlama oldu sonra alıştım.
Ymrbl6 Nurellaaaaaa ben incia kullandım emzirme şeklinden dolayı pek bir yaram acım olmadı doğru emzirdiğim için ama bir kaç kere oldu incianın göğüs kremini aldım trendyoldan deneyim dedim ve hemn 1 günde kesti ağrımı akşam sürdüm sabahına iyileşmişti
Nurdanb Nurellaaaaaa ben lansinoh ve kakao yagi kullandim. Kakao yagi kullanirsaniz yikamadan emzirmeyin
birprensbirprensesannesi- Lansinoh çok iyi geliyor iyileşmeyi hızlandırıyor ben ayrıca ayva çekirdeğini suyla ıslatıyordum jel kıvamına gelince onu sürüyordum ay çok sancılı oluyor ağlayasım geliyordu acısından geçmiş olsun
Pembeperi 5-6 tane Ayva çekirdeğini 1 parmak suda bekletin 1 gece o jel kıvamında olur onu bolca sürün göğüslerinize çok iyi geliyor
Didem18 Nurellaaaaaa bir yerde tahin yağı da çok iyi geliyor diye okudum… Denemekten zarar gelmez . Evde varsa tahin zaten üstünde yağ oluyor bı sürün bakın. Eğer olumlu sonuç alırsanız buraya yazın bize de faydası olsun:)
Kadriyeeren203 Tahinin üzerine çıkan kendi yağı birebir iyi geliyor kimyasallara boşuna para vermeyin derim birde gogus kalkani kullanmanizi tavsiye ederim gogus ucu hava aldigi icin yara tahrişlenme daha az oluyor zamanla da hic olmuyor Nurellaaaaaa
Gebeyim35 Kadriyeeren203 gögüs kalkanı ne kadsr surede kalmalı goguste,bi emzirmeden bi emzirmeye kadar mı?nasıl kullanacagımı bılmıyorum,bi çiftinde delik var dıger cıftı ucu kapalı
Kadriyeeren203 Evet emzirmeden emzirmeye çünkü zaten akan sutu de biriktiriyor iyi oluyo o yüzden Kutunun arkasında nasıl kullanilacagi yazıyor delikli olan kısmını kullanıyorsunuz ki gogus ucunuz hava aliyor ordan Gebeyim35