Nurayy28 Genel anestezi sizce ne kadar doğru eksisi artısısı nedir .Deneyimli yada fikir sahibi olan bilgilendirebilir mi .siz olsaniz hangi işlemi olurdunuz 🤔
Belissima Nurayy28 genel anestezi bebegede geçiyor çok gerekli görülmedikçe tasvip etmez doktorlar. Artık spinal anestezi daha sağlıklı
denizefe Nurayy28 genel anestezının bence en kptu yanı o ılk agrıyı uyanırken cekmek belden uyustrmalı oldm ben en azndn dort bes aaat rahatsın agrı sızınyok rahatca ılk emzırme yapılıyor falan
Ygmr0334 Belissima Nurayy28 aynen bugün bende konuştum doktorla spinal dedi tam uyuşma olmadığı için sanada faydalı sütün cabuk gelir dedi
YavuzunSelini Nurayy28 Ben genel anestezi ile dogum yaptim ve cok memnun kaldim hemen ayaklandim hic yatmadim diyebilirim. Tek eksisi bebeginizle ilk temasi kuramiyosunuz 😐
Nurayy28 Belissima denizefe Yesimm3 görüş düşünceleriniz icin tesekkurler bende spinal ve epiduralde kalici bel omuz ve baş ağrısı vs olduğunu duydum birde panikle dogum aninda durumu kötüleşen yakinlarin var hayirlisi artik😊
Yesimm3 Canım ben ilk oğlum da genel anestezi oldum ayikir ayikmaz ağrıyla ve ağlayarak zor uyandım çok acı hissettim. Şimdi ikinci gebeliğim nasip olursa bunda belden istiyorum çevremde yapanlar var uyuşukluk gidene kadar acı ağrı hissetmiyorlar. Uyuşukluk gidince zaten ağrı kesici çoktan verilmiş oluyormuş. Bakalım hakkımızda hayırlısı olsun hepimizin🙏🙏
Nurayy28 Ygmr0334 aa bilmiyorum ben hangisini tercih olarak sunucak doktr biz ailemle genel anestezi düşüyoruz ama tabi sonuçlarını bilmiyorum🙇♀️
Elizveannesi Ygmr0334 herşeye olduğu gibi bu da hurafe bence😂 Yani Rabbim dert verecekse her durumda verir öyle değil mi.. Anne adayını böyle korkytmayalım 🙏