Gysa Merhabalar bugün çatı muyanesi oldum benim için zor geçti normal doğum istiyorum ama bugünden sonra biraz korkum başladı :( böyle olup normal doğumu rahat geçiren var mı doğumda da kasar mıyım kendimi kafam çok karışık:(
Kubradmrtnc Gysa korkma çatı muanesi daha zor .Doğum esnasında ellerini attıklarında ben rahatlıyordum nedense ağrım azalıyor gibi gelirdi hatta sürekli bağırırdım bakın bi açılmam olmadı mı diye ☺️
Gysa Kubradmrtnc ya öyle mi oluyo doğumda kasmamak rahat olmak gerek dıyorlar bugünden sonra biraz cesaretim kırıldı :(çokta istiyorum normal doğumu inşallah dediğiniz gibi olur benımde
Gysa krdelen41 bilmiyorum ki birisi alttan ultrasonya baktı biri acılmama biri suyum gelmiş mi diye baktılar da baktılar sonra normal dedıler doğum başlamamış dediler
bus_ra Gysa doğum anında pek bişey yok gğselce ıkınman yeterli önemli olan o sancıları karşılayabilmek onun içinde sancı anında uzanmamak hareket halinde olmak gerekiyormus yürüyüş squar gibi bende sonradan öğrendim
bus_ra Gysa insalllah birbirimize dua edelim bende ilk doğumum normal di tecrübesizlikten dolayı çok zorlandım ebeler de hiç yönlendirmedi beni insalllah normal doğumu bekleyebilirsem biraz daha bilinçli olurum
Gysa bus_ra evet ebelerde onemlı doğum yapacağım yerde de ebelerle ilgili pek iyi şeyler duymadım birde üstüne bıyle korkum oluşunca ister istemez çekindim inşallah kolayca doğururuz
birprensbirprensesannesi- Korkmayın çatı muayenesi daha zor oluyor ama doğumda alışıyorsun ve açılma oldukça hissetmiyorsun bile muayeneyi rabbim tüm hamilelerin yardımcısı olsun korktuğuna uğratmasın inşallah Sizinde kolay doğumunuz olur
Gysa birprensbirprensesannesi- amin inşallah çok sağolun biraz olsun rahatladım kendime guvenım geldi